Minikonsert - Jacob Young

Foto: Tore Sætre

Minikonsert med Jacob Young i kulturlåven på Fredheim - en musikalsk go'bit ved avslutningen av utstillingen til Liv C. Fjellsol. Gratis - alle velkomne!

Jacob Young

Jacob Young er født på Lillehammer og har studert musikk ved Universitetet i Oslo og New School for Jazz and Contemporary Music på Manhattan, med lærere som Jim Hall, John Abercrombie, Richie Beirach, Bob Belden og Ken Werner. Han har spilt med mange store navn fra norsk jazz, og etablerte Jacob Young Group. Han driver også Oslo Session Recordings som fokuserer på utgivelser i 180 grams vinylformat.

Liv C. Fjellsol

Liv C. Fjellsol er billedkunstner med tverrfaglig interesse for humaniora og samfunnsvitenskap. Hun bruker gjerne kunst for å uttrykke sitt syn på samtidens samfunn.