"Hjem jeg lenges"

Tangen kirke, , kl.

Foto: Signe Fuglesteg Luksengard

Dei song dei døde ut or husa, dei gamle liksongarane. Seigt, mørkt, rivande i sjela, sørgande og stort. I same stunda med lengt og liv. Verda er mørk no, seier vi. Men det har alltid vore mørkt for menneska i verda. Og det er i slike stunder ein skal synge. Er det mørkt, syng.

Solbjørg Tveiten, Åshild Vetrhus og Andreas Ulvo framfører tradisjonelle gravferdssalmar frå Nord-Rogaland og Hardanger. Jon Fosse sine tekstar om liv og død, å vera eller ikkje vera lagar bru til samtida.

Ei fjetrande framføring av musikk som er ukjend for dei fleste vert ein konsert du seint gløymer.

Forhåndsalg av billetter på hoppla.no (se link nederst på siden) Billetter kr. 200,- (voksne) / under 18 år gratis.

Solbjørg Tveiten

Solbjørg Tveiten er folkemusiker, med utdannelse fra Ole Bull Akademiet, Norges musikkhøgskole og mastergrad i tradisjonskunst fra Høgskolen i Telemark.

Åshild Vetrhus

Åshild Vetrhus er utdanna i pedagogisk og utøvande formidling av folkesong ved Norges Musikkhøgskule, 2000 – 2004. Åshild er medlem av ensemble som Tindra og Salikatt og er aktiv som soloutøvar og pedagog.

Andreas Ulvo

Andreas Ulvo (født 22. juli 1983) er en norsk jazzpianist, organist, keyboardist og komponist fra Eidskog i Hedmark. Han har bachelor og mastergrad fra den utøvende jazzlinja ved Norges musikkhøgskole. I tillegg til egne prosjekter Eple Trio og Ulvo Ensemble jobber han med mange ulike band og musikere.